lørdag 22. oktober 2011

Den høye veggen...

Jeg har vel egentlig aldri vist dere denne veggen...
Her ser dere noe av den da, det var i forbindelse med rekvedhyllen jeg laget.
Men denne veggen er høy altså!



Vi bor i et hus med halvplan, slik at kjøkkenet er en halv etasje over stua.
Dette betyr høøøøye vegger på halve stua.

Når vi nå pusser opp kjøkkenet hadde jeg (ikke overraskende) en litt rar idè....
(-synes jeg hører mannen nå... èn rar ide...? hehe)


Her er veggen over tvèn og rekvedhylla....


Jeg hadde egentlig ikke tenkt så mye på hvordan det ble seende ut fra stua...
Tenkte bare på hvor koselig det ble på kjøkkenet *smiler*

På kjøkkenet er det ikke ferdig enda, men det ble såååå koselig på stua!

På dagtid...







Men spesielt på kvelden...



GOD LØRDAGSKVELD!

6 kommentarer:

Synnøve sa...

Så fint det ble med vinduet. Skjønner godt at du ble fornøyd ja:-)

Ha en fin kveld
Klem Synnøve

Siv sa...

Dette ble jo bare knall, Hege;) Godt tenkt!!

Klems

Gretema sa...

Så utrolig fint det ble. Super ide.
God Helg
Gretema..

Hilde sa...

Det var en smart og fin løsning. Lekkert med rute vindu. Det er sikkert i forhold til å få mest mulig lys også.

Bente sa...

Å, så nydelig det ble med det vinduet.

Ha ei flott ny uke

Klem Bente

Bondekjerringa sa...

Fy flate så lekkkert!!! Misunnelig ja :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...