onsdag 7. september 2011

Kontorplass i ny drakt

Da er endelig kontorplassen på stua ferdig!
Ehhh, tror jeg da *ler*
Evige forandringer osv osv.... Dere vet!?

FØR:



Stolen vises ikke så godt da, den er det trekt en striesekk over...
Det sier litt...??? *smiler*

ETTER:




Bordet ble malt i en lys blå farge.
To strøk på understellet, mens på bordplaten er det et forsiktig strøk som er pusset over for å få et slitt utseende. Mulig bordplata blir hvit etter hvert, jeg er litt usikker....



Bordklaffene på sidene av bordet er kappet.
Nå ble det mye enklere å sitte ved bordet!
Skuffen har fått seg en ny knott;)



Stolen viste jeg i et sniktittinnlegg tidligere.
Fra brun og kjedelig til lys og innbydene!
Synes det sauskinnstoffet jeg fant var så søtt!


Blåfargen jeg brukte har desverre ingen fargekode...
Den er selvblandet. Lys blå som jeg hadde fra før blandet med nokså mye hvitt. Jeg fikk fargen til å matche bilderammene på hyllen over helt perfekt!

Nå ble det mye lysere og triveligere her inne!

6 kommentarer:

Mette, FjellroMantikk ♥ sa...

Oj,litt av ein make over!!! Kjempefint vart det:)Elsker den kvitblå fargen eg også.
Flink du har vore...
Ha ein fin dag!!!
KLem frå Mette.

Hulda sa...

Dette ble superfint! Så flott sammensetninger, og så herlig det klaffebordet var! :) Du har virkelig fått det flott. Likte de rammene du har på hylla også.

Sommerhuset i bakken sa...

For en koselig kontorplass! Veldig lys og trivelig - og så flott dekorert. Der så det hyggelig ut å sitte og jobbe.

Ha en super kveld!

Dittemor sa...

Veldig mye ryddigere enn min kontorplass! Den egner seg ikke på bloggen... :) Veldig fint!

h.espe sa...

Forandring fryder - alltid!!! Dette ble kjempefint - lyst og lekkert, og en herlig kontorplass :)

Fin torsdag til deg!

Klem fra Hildegunn

lovise sa...

Kjempefint ble det, du er så flink til å få det til :)
Ha en fortsatt fin uke! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...