onsdag 24. august 2011

Mer oppbevaring!

Ja da, boden begynner å bli sååååå bra!!!
Og det som er enda bedre er ringeffekten bodryddinga har, for skap og skuffer tas også nå etter tur:)



Her har jeg kjøpt kasser på Europris (de er på halv pris nå!).
De er kjempekjekke siden de har lokk og kan stables. Får aldri nok:)
I mangles av en sånn maskin som skriver fine etiketter (somjegikkehuskerhvaheter -mensomjegønskermeg!) har jeg limt på striper med frysetape og skrevet på dem.



En kommode som ikke er i bruk lenger har også fått lapper på skuffene.
En skuffe til hver sin ting.
I de to øverste er det påskepynt men har ikke fått opp lappe enda....
-hmmmm må ha ei sånn maskin.....*ler*



Siste tips: En stor vase fra Ikea til innpakkingspapir!
Begynner å bli litt tomt her nå, som regel er den full...
Skylder på ferien jeg...:)

Vel, da har dere noen små tips her også.
Ikke noe revolusjonære tips nei, men kanskje blir du litt inspirert til litt rydding og organisering...?


2 kommentarer:

lovise sa...

Det blir ryddig og praktisk :) Syns du kan ta deg en tur til Belgia og organisere jeg, har slik Dymo labelwriter men det hjelper lite når jeg ikke får tingene på plass i boksene likevel ;)

Hannemor sa...

Takk for tipset ang europris,
been there og handlet kasser jeg og, da mannen rydder i kjelleren for tida

Ha en flott dag!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...