tirsdag 14. desember 2010

10 dager igjen...

...til julaften!

Dagens gjøremål er å bli ferdige med julekort og gaver! Posten har jo frister som bør holdes, og som vanlig er jeg ut i siste liten:) Neida, 2 dager igjen enda!!!


Her på lysbrettet mitt har jeg satt forskjellige grå urner. Jeg falt pladask for disse! De er fra Chic Antique og jeg fant dem i en blomsterbutikk. Like fine til svibler og trær som til lys. Og med en hærlig grå patina:)


Hva er dine planer for dagen da?

Klem fra meg til deg!

5 kommentarer:

Hannemor sa...

For noen fine krukker, Hege.
Også skimter jeg noen som ligner en engel bak i vinduet...? Har en lik en, syns den er så fin.
Fri her i dag, skal rydde litt, bake og så til frisøren - jeeeii!
Ha en flott dag,
førjulsklem til deg.

lovise sa...

Har gjort akkurat det samme som deg faktisk, pakket inn gaver som skal sendes og skrevet litt julekort ;)

Hulda sa...

Så flotte de urnene var. Likte stetten veldig godt. Herlig pynta med mose. Må også finne fram fine krukker og kasser til juleblomstene. :)

Unknown sa...

Nydelige yndige urner og så flott du har pyntet lysene!! Nydelig stemning hos deg!!

Til deg fra meg ,)

Jeg ønsker deg av hjerte alle de gode ting♥
Nyt av julen & dens poesi, dufter & av harmoni
Å tenk om litt vi pakker opp av hjertens glede
- alt det skjønne julen har å gi!!
Varme juleklemmer jeg sender deg fra meg, Anki
♥GOD JUL♥

Vibeke / Mammas Hus sa...

Kjempeflotte urner - utrolig fine! :)

Håper du har gode førjulsdager!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...